prastorfare

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Julia A.P - 21 februari 2012 20:28

Haha jag skulle rida igen ng dag och så kollade jag med claudia om det var ledigt en torsdag 18.30 Sen satte hon upp mig om två veckor. Sen gick jag, nessie och några andra till ridhuset för att fota. Men det första Candino gör är att kasta av sin ryttare.Efter detsa claudia att jag skulle rida candino nästa lektion ist för han behövde "tuktas". Så jag fick rida han ochdet gick bra även fast han bockade en gång (trillade inte av) och sen kutade han iväg en gång efter hindret (han gör så sen tvärstannar han och bockar. Men jag röt åt honom och drog upp huvudet på honom så det hände inget. Lektionen var faktiskt riktigt rolig!

hiihi men nu tiitar jag på kung fu panda 1! Men nu får ni lite bilder från ridningen som emma fotat :).

                         

Glöm inte frågestund! :)

 

Av Julia A.P - 21 februari 2012 08:08

sitter på bussen påväg till skolan. Eller egentligen till skrubbahallen för vi har idrott där. Imorse tittade jag på ice age 2 me poffe, hihi den är jättebra! Men nu ska jag vara lite social med linnea bye bye!<3

Presentation


Tja! Jag är en tjej född 1998 och har intresse för hästar och kaniner.Har haft två kaniner men tyvärr var räven här och sen kan ni ju tänka ut vad som hände :(. Men i juni kommer två till kaninungar!
Mina älsklingar i stallet är Chico och Tuva, gillar äv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra?
 Ja!
 Nej!
 Kan bli bättre
 Nja det är väl ok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards