prastorfare

Alla inlägg under januari 2012

Av Julia A.P - 21 januari 2012 14:42

Har så jävla mycket att göra i skolan just nu så jag tar en bloggpaus! Börjar logga sen när det lugnar ner sig :)

/Julia<3

Av Julia A.P - 19 januari 2012 07:55

Sitter på bussen påväg till skolan.. jag är fort farande förkyld men är liräte piggare än igår. hoppas jag mår bättre imorrn eftersom det är ridning! Då ska jag få finaste Tuva! Och det tänker jag verkligen inte missa för allt i världen! Vi har massa föreläsningar och skit idag men man slipper iaf att jobba ;)/J<3

Av Julia A.P - 18 januari 2012 18:35

tangentbordet laggar som fan men ska försöka skirva iaf :d

veckans två haff då!

Ebba Jansson!<3

 

skiitsöt tjej och jätte snäll! man kan inte säga något ont om henne! finns på Fb!<3


Tess Eriksson!

 

Snygg och rolig tjej och snäll :). Finns på fb!<3

Haffa nu killar! (Båda e singlar ;)


byee!

Av Julia A.P - 18 januari 2012 15:42

Hej!

Jag tänkte snacka lite om idoler. Som de flesta kanske vet vann Rolf Göran Bengtsson jerringpriset. Såklart skriver alla på facebook "JA! RGB vann jerringpriset!!<33", och det är väl inte så konstigt. Men så sitter jag där och fattar inte ett smack. Vaddå jerringpriset? (vet vad det är nu frågade mamma). Såklart har man hört talas om Rolf, Jan Brink, Malin Beryad (staving?) och så, men ärligt talat så har jag aldrig sett dem tävla förutom på horse show ng gång). Jag är inte intresserad av det. Förut för några månader eller så sa någon "Åh hon/han har John Whitaker byxor!", och jag ba "Eh, vem är John vaddå?". Hon/han ba "Va!? vet du inte vem John Whitaker är?! Är du helt dum eller!?".

Men seriöst. Bara för att jag rider och tycker att det är jättekul och vill skaffa häst och så i framtiden betyder inte det att jag har någon idol eller vet vem som är vem? Visst det är klart jag ser upp mot någon och tycker att den är jättebra på att rida, men det är någon isåfall i MIN verklighet som jag kan se rida i stallet eller så.

Jag är inte dum i huvudet bara för att jag inte vet vem John Whitaker är, utan jag är bara inte INTRESSERAD. Så nu vet ni det.

/J<3

Av Julia A.P - 18 januari 2012 13:18

Jag var i skolan idag på förmiddan men var suupertrött, kunde inte koncentrera mig och kände mig hängig. Så jag åkte hem efter lunchen för att vila upp mig eftersom jag måste till skolan imorrn för då har vi massa föreläsningar och seminarier som jag inte får missa xd. Men ikväll väljs veckans haff så håll utkik på facebook och gilla mitt inlägg så kanske det blir du!

Hare bra ;)<3

Av Julia A.P - 17 januari 2012 15:00

Är med på en tävling på Veronicas blogg här kommer bilden Veronica!

 

Av Julia A.P - 17 januari 2012 14:49

sorry för dålig uppd. igår men jag pallade barainte blogg :/. Men igår hade jag privat lektion med Bettan och Carro för Mikaela och det gick bra för mig. Kritiken är som vanligt, sträck på dig och sitt tungt i sadeln och slappna av! men, men det går frammot siten är mycket bättre än den var tidigare. Jag hade Finste och hon var helt underbar som vanligt! Ibörjg gick hon jätte lungt och jag har aldrig sett henne så avslappnad och långam! Men sedan så hände något jag tror att hon tyckte att jag blev föör jobbigt och ville springa iväg. Men jag tyckte ändåatt det lektionen gick bra.

Nu är jag hemma från skolan och är suuuper trött så jag får se om jag kommer till stallet. Antagligen inte för jagmåste tahand om kaninerna lite extra eftersom jag ska till pappa denna vecka så jag får intelika mycket tid med dem :(. Sen måste jag plugga lite oxå :(.

Men nu blie vofflor! gotti gotti!

/<3

x)

Av Julia A.P - 15 januari 2012 19:52

Jag läängtar till min födelsedag! och till sommarlovet! Då ska jag på ridläger i Skottland! :D Är skitlycklig och längtar så jävla mkt! och jag ska fan imej ha A i engelska!

men nu får ni bilder från kvällen. kom på att jag har en fråga kvar på instuderingsfrågorna men den skiter jag fullständigt i.

             

haha den bjuder jag på (x <3 

Presentation


Tja! Jag är en tjej född 1998 och har intresse för hästar och kaniner.Har haft två kaniner men tyvärr var räven här och sen kan ni ju tänka ut vad som hände :(. Men i juni kommer två till kaninungar!
Mina älsklingar i stallet är Chico och Tuva, gillar äv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra?
 Ja!
 Nej!
 Kan bli bättre
 Nja det är väl ok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards