prastorfare

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Julia A.P - 4 januari 2012 15:45

Här kommer bidragen till tävlingen. Jag kommer inte att skriva vem som har skickat in dem eftersom då kan det bli "Åh det där är min kompis som har skickat in då måste jag rösta på han/hon". Utan man ska rösta på den som man gillar mest. Så i slutet när vinnaren koras får ni veta vem som har fotat vilka foton.

Sen så får man inte rösta på sin egen men gärna rösta på någon annan. När ni röstar kommenterar ni det här inlägget och skriver "jag röstar på bidrag nr 1" osv.

vinnaren utses 11/1!


bidrag nr 1:

 


Bidrag nr 2:

 


Bidrag nr 3:

 


Bidrag nr 4:

 


Av Julia A.P - 4 januari 2012 14:42

Tjenare! Idag ska jag till Hanna<3, och sova där med Julia och Johanna<3 Det blir en riktig tjejkväll!

men här på förmiddan har det gått segt jag har inte varit särskilt pigg och det är trist väder ute. så jag tog en prommenix nyss med grannens hund, vi var ute i drygt 30min jätteskönt!

deras hund Dixie är hur mysig som hels jag kan gissa mig till att det är en jack russel eller något åt det hållet. Jag ska defenitivt köpa hund när jag flyttar hemmifrån!

kl. 16.oo idag kommer bidragen för tävlingen! så håll utkik och rösta såklart!


/<3

Presentation


Tja! Jag är en tjej född 1998 och har intresse för hästar och kaniner.Har haft två kaniner men tyvärr var räven här och sen kan ni ju tänka ut vad som hände :(. Men i juni kommer två till kaninungar!
Mina älsklingar i stallet är Chico och Tuva, gillar äv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra?
 Ja!
 Nej!
 Kan bli bättre
 Nja det är väl ok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards