prastorfare

Alla inlägg den 15 januari 2012

x)

Av Julia A.P - 15 januari 2012 19:52

Jag läängtar till min födelsedag! och till sommarlovet! Då ska jag på ridläger i Skottland! :D Är skitlycklig och längtar så jävla mkt! och jag ska fan imej ha A i engelska!

men nu får ni bilder från kvällen. kom på att jag har en fråga kvar på instuderingsfrågorna men den skiter jag fullständigt i.

             

haha den bjuder jag på (x <3 

Av Julia A.P - 15 januari 2012 14:11

nu har vi varit nere i alby.Poffe och jag åkte på isbana på vägen, det var sjuukt mkt is! :o

men här får ni ngr bilder (:

         

Tjohejdå!<3

Av Julia A.P - 15 januari 2012 10:07

Ja, då var det söndag igen. Snart måndag.. Jaja, inte ha ångest för skolan. Har fortfarande inte gjort den sista frågan men den var skitsvår men ska göra den ikväll :(. Iaf nu ska jag gå ut till kaninerna och städa buren och sen ska jag, mamma och poffe gå ner till alby :) Då får ni bilder! Nästa vecka ska jag till pappsen hoppas att nätet funkar så att jag kan ladda upp bilder och blogga från min dator.

Det här året ska fan i mej bli bra jag tänker ha A i engelska! ska jobba järnet ich använda mig av den tid vi får i skolan och sen plugga en timme hemma varje dag.

jaja nu får ni en bild ciao!<3

 

Längtar att få tävla Tuva igen... Ska tävla i hoppning och i dressyr och kommer lungt ta henne som förstahands val!<3

Presentation


Tja! Jag är en tjej född 1998 och har intresse för hästar och kaniner.Har haft två kaniner men tyvärr var räven här och sen kan ni ju tänka ut vad som hände :(. Men i juni kommer två till kaninungar!
Mina älsklingar i stallet är Chico och Tuva, gillar äv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra?
 Ja!
 Nej!
 Kan bli bättre
 Nja det är väl ok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards