prastorfare

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Julia A.P - 2 januari 2012 17:24

jaa vi ska äta tacos! men idag har jag varit i centrum med pappa och poffe, köpte ett skal till min mobil och så gjorde vi lite andra grejor. vi kom hem nyss. tänkte gå ut och springa men eftersom det hade blivit mörkt så känns det liite scary så jag springer imorrn me pappa så får jag sällskap (även fast jag tror att han inte kommer att hänga med mig han är ändå 50 :S). men nu är poffe väldigt ivrig på att spela wii han fick ett nytt spel i julklapp och jag har lovat att spela med honom :)

pöss Julia<33

Av Julia A.P - 2 januari 2012 12:06

nu ska jag plugga engelska...-.- jaja här på förmiddan har jag inte gjort så mkt, tittat på tv:n och städat lite. mamma klagar på att jag inte kan sortera sopor.. poffe snackar värsta konstiga språket som antagligen han och rasmus (han bästis) har hittat på. fett störande.. men snart kommer papapa och ska äta lunch här han har precis kommit hem från egypten och sen ska vi åka till honom. bara satt ni vet, det regnar :'(.

glöm inte att sista dagen att skicka in bidragen till tävlingen  är 3/1 och jag kommer att lägga ut bidragen 4/1 och så får NI rösta :). skriver reglerna sedan. om man nu har missat tävlingen är det bara att skriva en kommentar på det här inlägget "jag är med" och sen skicka in max två bilder (inget specielt tema) till julia.andren@live.se

nu kommer jag inte på något mer att skriva så ni får ngr bilder :)

     

Presentation


Tja! Jag är en tjej född 1998 och har intresse för hästar och kaniner.Har haft två kaniner men tyvärr var räven här och sen kan ni ju tänka ut vad som hände :(. Men i juni kommer två till kaninungar!
Mina älsklingar i stallet är Chico och Tuva, gillar äv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra?
 Ja!
 Nej!
 Kan bli bättre
 Nja det är väl ok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards