prastorfare

Alla inlägg under december 2011

Av Julia A.P - 31 december 2011 14:09

ny design, vad tycks? :)

Av Julia A.P - 31 december 2011 12:02

Tjo! Nu är jag hemma från funäsdalen, saknar redan Isa :(. Men nu är Fanny, Fredrick och Nicke här och de ska fira nyår hos oss :D men nu har jag precis varit hos kaninerna och tagit lite bilder så ni får en bildbomb på både funäsdalen och Roffe!

                                               

Sött! / Juliis<333 

Av Julia A.P - 28 december 2011 10:49

Jahapp nu står man i skidbacken och väntar oå poffe och mamma occh här kommer demse u later

Av Julia A.P - 27 december 2011 12:48

Hejsan söitizar! Intrnät är så jäkla segt så det blir ett kort inlägg. nu är jsg i funäsdalen och åkr skidoe. fast just nu sittef vi och äter. Men kom ihåg att vara med på tävligen!Nu tjatar mamma på att lägga ifrån mig mobbe så pöss pöss! /juliis

Av Julia A.P - 25 december 2011 16:47

Sitter här me nessie på hennes rum och bloggar från min mobil. Och hon sitter och vaktar mig som en hök så att jag inte går in på fb... för hon har facerapat mig, den lilla snoungen! Och så tar hon min mobil hela tiden och gömmer den.. och nu sitter hon och garvar åt min blogg.. jag har inget liv..Aja vi åker inte inatt för det ska typ storma -.- så vi åker imorrn på förmiddan xd. Bye bye föressten nu heter vanessa knull i efternamn ;)

Av Julia A.P - 24 december 2011 20:16

God jul allihop! Ja, idag har jag varit hos mina kussar och haft jul lunch, ätit knäck, tittat på kalle och såklart fått julklappar! imorrn kommer jag, mamma och Poffe åka till funesdalen och åka skidor!

så jag kommer nog inte blogga så mkt eller kanske från mobben har fått en samsung galaxy S2! haha men nu får ni en liten bildbomb på min julafton xD

 em.. ingnorera att jag har en finne på näsan.. xd

           haha        woop, woop!<33         lite av julklapparna jag fick :

God jul och gott nytt år gott folk!

Av Julia A.P - 23 december 2011 16:37

Tjenare snyggingar!

Idag red jag och det var... Jävligt kul! haha, fick finaste Tuva red barbacka när vi hade lekar vilket kanske inte var min smartaste idé... men iaf först körde vi 1,2,3 leken däär noll var halt 1 skritt osv. Hon var skiiitapigg, eftersom hon inte hade gått någon lektion tidigare utan bara hade stått inne. så man kan ju säga att hon var full på överskottenergi! men jag åkte ut ganska snart men när vi körde den andra gången kom jag typ fyra elr trea ;).

Sen körde vi hela havet stormar och där vann jag! men det var faktiskt Isas förtjänst. vi var på samma kon men hon hade sitt spö lite före mig men min häst stannade först så vi visste inte riktigt vem som vann men Isa gav sig så jag fick köra final mot Misty och vann ;) så jag fick vara en indianflicka och rida ärevav i galopp som nästan blev sken xD. Tack Isa du gjorde min dag!:*.

Sen i slutet galopperade vi där det gick liite vilt till. fick typ inte stopp på Tuva (tänk att sitta på en nästan skenande häst barbacka som inte vill stanna..) men sen kom min räddning, Klurix! Han var framför mig så jag tänkte ta hjälp av honom för att få stopp på henne, men... hon svängde helt oförberätt och körde rakt på Candino som stod lite innanför spåret :$. så jag kom urbalans eftersom jag råkade köra knät i candinos rumpa... när jag kommer upp är allt ett enda kaos för sara på jonis och Emma på Nansen har också trillat av... inte på grund av mig dock.. Jonis fick fnatt och Sara kunde inte hålla sig kvar och det spelade upp Nansen som slängde av Emma (båda satt barbacka).

Ja, det var min ridning! de som satt uppe på läktarn måste ha tänkt att jag inte kan rida men det är fan inte så lätt att hålla sig kvar på en pigg häst barbacka när man kör 1,2,3 och alla smackar som galningar och hon lyssnar på dem.


men det var förbannat kul! och när man gör lekar ska det vara kul!

bilder kommer sen när jag får dem från Carro. och imorrn är det Julafton!!!

/Juliis<3333

Av Julia A.P - 23 december 2011 11:28

Tänkte ha en foto tävling! skicka in max 2 foton till min mail julia.andren@live.se och så lägger jag upp dem här på bloggen och så får ni bloggare rösta om vilken som ni gillar mest! För att få vara med måste ni kommentera att ni är med. Senast att skicka in bilder är den 3/1 2012!

Inget speciellt tema :)

man vinner en länk till sin blogg!

Hare Gött!

Presentation


Tja! Jag är en tjej född 1998 och har intresse för hästar och kaniner.Har haft två kaniner men tyvärr var räven här och sen kan ni ju tänka ut vad som hände :(. Men i juni kommer två till kaninungar!
Mina älsklingar i stallet är Chico och Tuva, gillar äv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra?
 Ja!
 Nej!
 Kan bli bättre
 Nja det är väl ok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards