prastorfare

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Julia A.P - 17 december 2011 16:27

Hejsan! Idag har jag varit med Nessie i Barkaby men vi hittade typ inga bra affärer där så vi fick åka till ett annat köpcenter. Där köpte jag tre linnen och julkapp till pappa och Ebba. Sen efter vi hade varit där ville Nessie och jag vara men hon skulle till sin farmor så det gick inte :( men imorrn ska jag ha extra dressyr och hoppas såklart på Tuva men vi får se. Annars kanske jag kan få byta till henne från Elektro på fredag eftersom Nessie inte kommer att vara där. Då kommer jag att få rida barbacka på henne och det vill jag verkligen.

så nu ska jag slå in lite presenter...

Juliis<33

Av Julia A.P - 17 december 2011 09:30

Hahah nu ska jag koka kola! Gottigotti!

Snart ringer säkert Nessie, vi ska till barkaby och äta julbord och shoppa! Men imorrn ska jag ha dressyrträning och det ska bli jättekul eftersom det var längesen jag hade det.

Men nu kommer jag inte på något mer att skriva, bye bye!

/Juliis

ni får en bild oxå ;)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Jag är en tjej född 1998 och har intresse för hästar och kaniner.Har haft två kaniner men tyvärr var räven här och sen kan ni ju tänka ut vad som hände :(. Men i juni kommer två till kaninungar!
Mina älsklingar i stallet är Chico och Tuva, gillar äv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra?
 Ja!
 Nej!
 Kan bli bättre
 Nja det är väl ok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards