prastorfare

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Julia A.P - 22 december 2011 17:00

eftersom jag inte är hos mamma på julafton så har jag gett kaninernas deras "julklapp" som egentiligen består av mat... det var ingen hit direkt men det är ju första gången de äter mjukt bröd xD

     

bara Roffe med på bilderna Floppsy var för feg xd

<33

Av Julia A.P - 22 december 2011 15:38

här kommer en bildbomb!

                         

haha Ciao!

/Juliis<33

Av Julia A.P - 22 december 2011 11:32

jahapp då är det jullov.. så j*vla sköönt!!! slippa alla jobbiga lärare, plugget och allt det där som man gör i skolan. Och så var det ju betygen eller omdömmen.. inte så jätte nöjd fick bara ett A i matte men oandrasidan 7 B:n. men iaf, nu sitter jag hos mamma vi ska typ ha en "avslutningsmidda då morfar och pappa kommer eftersom vi inte kommer att se mamma på julafton för att vi är hos pappa då.

men imorrn ska jag rida! hoppas på Tuva barbacka men vi får se. sen ska jag prata med Terese om vilken grupp hon tycker att jag passar i när jag går upp på mellanponny.

                 

nu är jag skiittrött sov inte så bra inatt så ska göra lite lunch sen ta en soff-lunch!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Jag är en tjej född 1998 och har intresse för hästar och kaniner.Har haft två kaniner men tyvärr var räven här och sen kan ni ju tänka ut vad som hände :(. Men i juni kommer två till kaninungar!
Mina älsklingar i stallet är Chico och Tuva, gillar äv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra?
 Ja!
 Nej!
 Kan bli bättre
 Nja det är väl ok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards