prastorfare

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Julia A.P - 14 december 2011 17:09

tjo! Idag har jag varit hemma (som ni säkert läste i det andra inlägget). Jag har varit lite ute med kaninerna, men Roffe blev förbannad på mig och tyckte att jag var jobbig så jag fick gå in igen xd. Sen har jag suttit vid datan hela dan e__e. Men, men.. Sen på eftermiddan bakade jag till morfar och mormor (ska få i julklapp) kanelsnittar och de blev supergoda! Nu är mina ögon typ fyrkantiga för att jag har suttit framför tekninska saker hela dan så jag ska nog sätta mig och läsa en stund. Om ni undrar om rubriken så hade jag ingen bättre och vi ska äta gröt till midda xD dock inte risgrynsgröt för det einge gott utan mannagrynsgröt ist :D

        bjuder jag på ;)


Pöss / Juliis

Av Julia A.P - 14 december 2011 11:38

Hej! Nu har jag skaffat mig en ny blogg, min gamla var så dålig.. Jag är hemma från skolan, är typ sjuk eller väldigt trött, men jag är klar med mina mål så jag har inte så mkt för mig iaf :S det är rätt fint väder ute så jag kanske ger mig ut till kaninerna och fixar lite hos dem ^^

Ciao!<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Jag är en tjej född 1998 och har intresse för hästar och kaniner.Har haft två kaniner men tyvärr var räven här och sen kan ni ju tänka ut vad som hände :(. Men i juni kommer två till kaninungar!
Mina älsklingar i stallet är Chico och Tuva, gillar äv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra?
 Ja!
 Nej!
 Kan bli bättre
 Nja det är väl ok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards