prastorfare

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

jävla mupp!!

Av Julia A.P - 20 december 2011 14:48

asså va fan är det för fel på killar nuförtiden? kan man inte hitta en enda normal? nej för vet ni vad man hittar? peddokillar! ja, jag och hanna satt på bussen från gullmars idag. på norra sköndal kliver ett gång killar på de var väl fem st eller så. jag och hanna sitter och snackar och de sätter sig bakom och mittimot oss. och så hör jag hur de börjar fnittra och hur det rycker i min mössa (jag har typ en svea mössa utan text). då håller de på med min tofs på mössan! jag ingronerar dem ett tag innan jag blir förbannad.

"Vill ni nått elr?, frågar jag dem.

"Öh nae", säger killen.

"Nähe men lägg av då, har ni problem elr?".

"Ja vi är lite cpstörda" säger han och låtsas att han är lite cp. "Vad heter du?"

"Julia"

"Hahah julia"

"Ja"

så garvar dem. sen börjas det igen. han håller på med min mössa och hanna ba "slå fan till honom!".

sen säger killen bakom mig att jag är snygg och ställer sig upp. Jag ba "inte du".

Sen så låtas han trilla på mig och sätter sig på mitt säte.

"Va fan stick härifrån!" säger jag och knuffar till honom. han reser sig upp.

"Vad heter du i efternamn?

"Vrf vill du veta det?"

"Kul"

"jaha men det behöver du inte veta."

"Vad heter du på fb?"

"Säger jag inte"

"Jag heter tobbe bror"

hanna: "va fan är det för namn?! tobbe bror?!

sen när de sticker så säger den där killen som sa att jag va snygg "får jag en puss?"

ja ba "fan elr!"

skulle gett honom en rak höger!

sen typ vid bollmora steg de av men vafan jag och hanna råkar alltid ut för sånt där. Ska vi klä ut oss till clowner elr nått för att de ska låta bli oss?

blir så j*vla lack!!!

 
 
Ingen bild

Hanna

20 december 2011 17:17

Haha, jag tror bara att dem var sjukt desperata ;)

Men jao det e fett elakt att folk alltid ska ge sig på oss.

Julia A.P

20 december 2011 18:05

mhm desperata är rätt ord. Jävlar vad de klängde på en. När han frågade om en puss skulle jag ha gett honom en bitchklapp xd

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia A.P - 25 mars 2012 17:08

Kom på andra plats idag, hoppning A:0 men spot! Skitglad eftersom det är var troligen min sista tävling i hoppning med småponnysarna, det var min första placering PLUS jag och Alle tävlade mot mellanponnysarna! :D:D:D   Aja imorrn är det falun ha...

Av Julia A.P - 24 mars 2012 09:51

Tjo bree! Nu är det lördag! Klockan tolv kommer morfar, Ulrika och William för att fira poffe och mig :). Sen klockan två ska jag till hanna och sen kommer pappa oc hämtar oss för vi ska fota på hans 50-års fest! :DD man tjänar penger vettni ;). Id...

Av Julia A.P - 23 mars 2012 20:59

Idag fick jag underbaraste, finaste och bästaste Tuva<3 Tack Claudia! :D Nu tänker jag göra som alla andra :). Uppgift/Lektion: Galoppövningar Ridlärare: Claudia Häst: Tuva Hur det gick: Hade så kul, det gick suveränt och ja detvar helt ...

Av Julia A.P - 23 mars 2012 20:34

   Här kommer bilder på lite av presenterna jag fick i morse ;)   Vårbyxor (typ chinos), sen fick jag ett par beiga oxå ;)   Film "How Earth made us"   Nattlinne   Nessesär   Och högtare till mobil som jag fick av Isa :D. F...

Av Julia A.P - 23 mars 2012 07:28


Nu e jag fjorton! Eller ja inte förren 11:39 men ändå! Har fått ganska mycket kläder nu på morgonen, hinner inte ladda upp bilder men ni får se ikväll! Och sen ska jag rida hoppas på Tuva! Jag fyller ju faktiskt år ;). Men i skolan ska jag och hann...

Presentation


Tja! Jag är en tjej född 1998 och har intresse för hästar och kaniner.Har haft två kaniner men tyvärr var räven här och sen kan ni ju tänka ut vad som hände :(. Men i juni kommer två till kaninungar!
Mina älsklingar i stallet är Chico och Tuva, gillar äv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra?
 Ja!
 Nej!
 Kan bli bättre
 Nja det är väl ok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards