prastorfare

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Julia A.P - 6 mars 2012 16:14

Åh har lite ångest... Jag vet inte vad jag vill! Har funderat så det knakar i dagar nu. Antingen börjar jag på dans "som jag vet uppmuntras av mamma och pappa." Eller så skaffar jag två till kaniner. Det är så tomt utan Floppsy och Roffe och jag blev verkligen fäst vid dem. När jag skriver om kaniner känner jag ett sug i magen så jag ska prata med mamma om det! Eftersom jag ska på språkresa i början av sommarlovet och mamma betalar allt så kan jag inte be henne att köpa bur och kaniner efter språkresan. Då får jag fixa det själv! Får köpa begagnad bur för typ 300. Jag minns att kaninerna tillsammans kostade ungefär 500 på djuraffären. Jag vill ju ha ett nytt objektiv till min kamera oxå ju så ja... Men önskar mig bara pengar i present så jag hoppas att jag får ihop rätt mycket så jag kan köpa objektiv och samtidigt spara till kaniner. Hoppas det går!

Juste är med i tävling på filippas och lovisas blogg, http://ponnycheyer.bloggplatsen.se

Här kommer min bild!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Jag är en tjej född 1998 och har intresse för hästar och kaniner.Har haft två kaniner men tyvärr var räven här och sen kan ni ju tänka ut vad som hände :(. Men i juni kommer två till kaninungar!
Mina älsklingar i stallet är Chico och Tuva, gillar äv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra?
 Ja!
 Nej!
 Kan bli bättre
 Nja det är väl ok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards