prastorfare

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Julia A.P - 18 mars 2012 20:01

Dags att uppgradera designen på bloggen så jag börjar med att ni får rösta på headers!

 

By me<3

by Hanna<3 ( http://photosbyapril.blogg.se

    

Av Julia A.P - 18 mars 2012 18:58

Är......




Fanny Östlunds blogg!

Jag tycker den är intressant där hon skriver om hästar, sina hundar, vardagen och mycket mer!

Klicka på bilden för att komma till bloggen!

 

<3

Av Julia A.P - 18 mars 2012 16:44

   Åh nu blev jag sugen på glass :D. Kan nog övertala pappa att få det ikväll :). Var ute och sprang vid två men det gick inte så bra för hade ätit innan så jag fick jätte ont i magen :/. Sen åkte jag till pappa och var ute och fotade lite en stund sitter i soffan nu och tittar på tv. Har pluggat och så men jag känner mig fett trött i kroppen, hoppas det går över. Men veckans blogg kommer upp om en timme så sista chansen att anmäla sig!


Här kommer bilderna iaf fösökte fota lite fåglar men det var riktigt svårt.

  letade snödroppar på tomten vi brukar ha tre ställen där de brukar finnas men tyvärr fanns det bara på ett ställe :(. undrar varför.

         

Sen hittade jag lite krokusar på den övergivna tomten bredvid våra men de hade inte slått ut riktigt än.

       

Sen såg jag en koltrast hona och var nära på att få en bra bild men klantade mig :/. Men hon flög upp bland våra enar eller vad det är så jag kikade in där och såg trolitvis hennes bo. Fåglarna börjar bygga bon så nu är våren verkligen här! Klättrade upp i trädet bredvid och fick en bild :). Ska hålla utkik efter ägg sen där. Men måste vara noga med att inte gå för nära eller röra boet eftersom då kommer mamman känna doften av människan och lämna ungarna.

 

Sen hittade jag en koltrasthona som letade mat i roderodendron (stavning?). Så jag smög på henne och lyckades faktikt få några riktigt bra bilder trots att jag fortfarande bara har ett strandrad objektiv :).

       

Det verkade som om hon gillade att vara modell ;). Jag fick stå typ bara en halv meter ifrån henne! Lite märkligt att hon inte flög iväg eftersom jag hade min kamera som knäppte och allt. Haha modig chey!

Hoppas ni orkade läsa mitt långa inlägg. Hare bra!<3

   

Av Julia A.P - 18 mars 2012 09:30

Ja idag fyller poffe år, grattis! Ska hjälpa mamma med poffes kalas sen ska nessie och jag springa (tror jag) och sen plugga... Jaja kanske ska börja lite nu. Vet inte vad jag ska skriva nu men kommer nog göra en ny header sen :).

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Jag är en tjej född 1998 och har intresse för hästar och kaniner.Har haft två kaniner men tyvärr var räven här och sen kan ni ju tänka ut vad som hände :(. Men i juni kommer två till kaninungar!
Mina älsklingar i stallet är Chico och Tuva, gillar äv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra?
 Ja!
 Nej!
 Kan bli bättre
 Nja det är väl ok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards