prastorfare

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Julia A.P - 19 mars 2012 21:23

Hej igen! Nu har jag dator här så nu ska det inte bli ng problem att blogga :). Har duschat och målat naglarna vilket tog drygt en timme men de blev ändå total failade -.- Jaja men ni får bild och sen godnatt då!<3

     

Den innan var vänster hand och den här är höger ;)

 

Av Julia A.P - 19 mars 2012 16:49

arrg! mammas data laggar sönder så nu kan jag varken plugga eller blogga (bloggar från mobilen nu). Men som tur är kommer pappa med min dator ikväll (hoppas jag). Idag har jag iaf varit hos optikern under eftermiddan och min sin har försämrats.. fast egentligen är det inte så konstigt eftersom jag växer mycket så då förändras den snabbare. Men den kommer iaf inte bli bättre det kan jag lova! :(. Ska läsa lite engelska nu oxå men egentligen skulle jag behöva finslipa fysiken som ska lämmnas in på onsdag. Vill ha ett b men skulle vara kul med ett A! Mina betyg har varit medelmåttiga den här terminen :c. Hoppas de blir bätte under den här kursen.. jaja ni får lite ny/gammla bilder ikväll ciao! :)

Av Julia A.P - 19 mars 2012 06:50

Måndag och skola igen.. shit vad det går fort! På fredag fyller jag år och nästa vecka är det falun! Det ska bli skitkul även om lärrna där är surtanter och surgubbar -.-Jaja då får man väl driva lite med dem! Men maten är supergod där!

Idag iaf ska jag redovisa om tyska traditioner, vi får väl se hur det går! Kan ganska mycket om Ostern, Nikolaustag och Weihnachten...

Jahdet finns inte så mycket mer att skriva nu så ciao!

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Jag är en tjej född 1998 och har intresse för hästar och kaniner.Har haft två kaniner men tyvärr var räven här och sen kan ni ju tänka ut vad som hände :(. Men i juni kommer två till kaninungar!
Mina älsklingar i stallet är Chico och Tuva, gillar äv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra?
 Ja!
 Nej!
 Kan bli bättre
 Nja det är väl ok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards