prastorfare

Alla inlägg den 8 mars 2012

:((

Av Julia A.P - 8 mars 2012 20:18

Gick skit på orienteringen orkar inte berätta vr :((.

Och så var det nått peddo som skickade meddelande på bdb och ba du e snygg var bor du skicka tbx ;). Han va typ 30! man såg de på visningsbilden. Så jag anmälde honom hoppas han blir avstängd -.- Andra gången ng skickar nått sånt -.-

Men är fett trött så det blir nog en tidig kväll idag bye!<3


Av Julia A.P - 8 mars 2012 14:48

Är riktigt taggad inför orienteringen :). Och för tävlingen på söndag! Ska bli awesome! Hoppas på Spot eller Tuva<3 Imorn är det ridning, ska ha hell och vi ska träna skänkelvikning tror jag. Min träningsverk från förra fredan har börjat släppa ska stretcha ordentligt efter orienteringen idag. Kanske inte bloggar ikväll efter orienteringen beror på om jag orkar och hur sent jag kommer hem. ska cykla och så :/.


Idag hade vi förberedande syslöjd och hemkunskap inför falun. Ska göra en "väska" i syslöjden som jag ska ha i stallet och man skulle göra den personlig så ni kan ju gissa vad som kommer att stå på den, hehe...

Pallar inte skriva mer ses!<3

   

Miss you<3

Av Julia A.P - 8 mars 2012 06:58

Godmorgon! haha vaknade 6 och trodde att klockan var sju så jag hoppade snabbt ur sängen men sen så ba men vänta lite... så kollade jag på klockan och såg att den var sex.. onödigt. Kunde inte somna om så det var lika bra att gå upp. Har ätit frukost men inte gjot mig iordning än ska göra det. Idag är det orientering! Men eftersom jag inte har sprungit nåt under vintern (p.g.a att jag inte kan andas om jag anstränger mig för mycket när det är minusgrader), så har jag sjuuukt dålig kondis så får se hur det går...

Men men...

aja see ya!<3

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Jag är en tjej född 1998 och har intresse för hästar och kaniner.Har haft två kaniner men tyvärr var räven här och sen kan ni ju tänka ut vad som hände :(. Men i juni kommer två till kaninungar!
Mina älsklingar i stallet är Chico och Tuva, gillar äv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra?
 Ja!
 Nej!
 Kan bli bättre
 Nja det är väl ok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards