prastorfare

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Julia A.P - 13 mars 2012 20:30

Tänkte köra på veckans blogg! Kanske kommer det en tävling senare oxå ;).

Men iaf reglerna:

Det är väl inte så mkt regler, väljer den blogg osm jag tycker är bra (tittar på hur personen skriver´, om det är intressanta saker den skriver om o.s.v)

För att vara med kommentera bara ett inlägg och skriv att du är med! Om du vill ha lite bättre chans att bli veckans blogg gilla mig på facebook, följ mig på blogglovin och skriv på din blogg att du är med på veckans blogg! Skriv i kommentaren att du har gjort det isf :).

Lycka till!


Av Julia A.P - 13 mars 2012 19:23

Shit vilken jobbig pappa man har :/. Snackar ju för fan hela tiden! Hehe vi är fett irriterade på varandra just nu... Bra start på veckan dära xd.

 Vi körde ju fys på idrotten, det var kul men jobbigt. Och på torsdag ska jag till romme! Ska åka med tyresö skola för sista gången får ju åka med dem eftersom mamma jobbar där. Så kommer åka med ebba och hennes polare ska bli naajs :). Sen är det ju min födelsedag nästa vecka och efter det faluuun! kan det bli bättre? Ochsöndagen innan falun är det hopptävling oxå! Hoppas jag får Spot eller Tuva den här gången! ska gå till kontoret och fråga om jag kan ändra mn önskehästar, ska ta Tuva först, eftersom hon är snabbare än Spot. Men kommer nog inte få henne iaf eftersom vi troligen får tävla mot mellanponny igen och då kommer de ha Tuva :(.


Juste tänkte ju göra videobloggning men pallar inte...ska läsa lite nu måste komma igång med min engelska bok eftersom jag ligger lite efter. Ska upp typ halv sju imorn, tänkte platta håret och blogga lite innan skolan.

   

vill rida dig sötnos!<333


Av Julia A.P - 13 mars 2012 07:54

Sitter på bussen vi har idrott direkt på morgonen, fys träning... jaja blir nog ganska kul men eftersom våret omklädningsrum är skitlitet och stinker så är det inte så kul att byta om där. Ska rimga Nessie sen oxå hon ska hämta sina grejer hos mig till sin pappa och jag ska hjälpa henne så hon får med sig allt :). Nu är det bara en och en halv vecka tills jag fyller år! Woop woop! Hoppas jag får mycket pengar :D. De e det enda jag vill ha typ... Men änu ska jag vara lite social med Nati så vi ses!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Jag är en tjej född 1998 och har intresse för hästar och kaniner.Har haft två kaniner men tyvärr var räven här och sen kan ni ju tänka ut vad som hände :(. Men i juni kommer två till kaninungar!
Mina älsklingar i stallet är Chico och Tuva, gillar äv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra?
 Ja!
 Nej!
 Kan bli bättre
 Nja det är väl ok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards